Garantie
Producten verlaten we are Golden. alleen als ze voor 100% aan onze eisen voldoen. Daarnaast worden alle bestellingen zorgvuldig verpakt om beschadiging te voorkomen.
Als er toch beschadigingen zijn opgetreden door de verzending, laat het ons uiterlijk 48 uur na ontvangst van het pakket weten zodat wij het probleem kunnen onderzoeken en met een oplossing kunnen komen. Hierbij zullen wij vragen om foto’s van de verpakking en het beschadigde product. Gooi de verzenddoos dus niet direct na het uitpakken weg als het product beschadigd is.
Als er iets aan je bestelling mist of wij hebben bijv. een fout gemaakt in de teksten, laat dit dan aan ons weten! Dan gaan we dat z.s.m. oplossen. Neem hiervoor contact met ons op!
Verder is het gebruik, ophangen en verwerken van onze producten op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor kapot gaan door gebruik. Voor een groot deel van onze producten geldt dat deze producten van kwetsbare aard zijn en met beleid gehanteerd moeten worden. Denk hierbij bijv. aan uitgesneden producten zoals taarttoppers en namen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@wearegolden.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.