Voor vragen rondom de verzending of het afhalen van een bestelling willen wij je graag verwijzen naar de pagina ‘Verzending’.
Je kan betalen met iDeal, veilig en betrouwbaar. Klanten uit België kunnen veilig betalen via Mistercash of Sofort.
Wij versturen een bestelling binnen maximaal 5 werkdagen. Voor custom made producten zal er overleg nodig zijn met de klant en zal dan ook de levertijd besproken worden.
De verzendtermijn gaat in vanaf het moment dat de betaling is gedaan. Na verzending ligt de bezorging in handen van PostNL (en bij internationale verzendingen de lokale bezorger). Over het algemeen levert PostNL zowel brievenbus- als pakketpost binnen 24 uur (m.u.v. zondag, maandag en feestdagen).
Het kan gebeuren dat PostNL vertraging oploopt tijdens de verzending. Hiervoor is we are Golden niet aansprakelijk.
Het kan zijn dat een product een langere levertijd heeft. Dit zal altijd te zien zijn op de productpagina op deze website.
Natuurlijk is dat mogelijk! Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je beide adressen los van elkaar invullen. Zorg er wel voor dat het factuuradres ook daadwerkelijk jouw adres is.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarom bieden wij naast onze vaste producten onze klanten ook de mogelijkheid om iets ‘custom made’ te bestellen. Dit betekent dat wij speciaal is voor jou/jullie aan de slag gaan.
Let op! Wellicht heb je inspiratie op gedaan op Pinterest of elders en wil je iets soortgelijks hebben? Houd er rekening mee dat wij niet 1 op 1 een product kunnen namaken. Het ontwerp is eigendom van het andere bedrijf die daar rechten op heeft. Net zoals wij rechten op onze eigen ontwerpen hebben. Echter, als je een bepaalde stijl voor ogen hebt en daarbij een aantal voorbeelden hebt gevonden die werken als inspiratie mag je die gerust meesturen in je aanvraag, zodat wij een goed beeld krijgen van jouw ideeën. Maar uiteindelijk zal je een origineel ontwerp krijgen.
De ruilmogelijkheden zijn afhankelijk van de aard van het product.
Gepersonaliseerde en custom made producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Standaard (niet gepersonaliseerde) producten kunnen wel geruild worden maar wel binnen 14 dagen en alleen als het product in de oorspronkelijke staat is. De verzendkosten zijn voor de koper, zowel de terugzending als de verzending van het nieuwe product. Stuur ons een mail met de boodschap dat je het product wilt ruilen en laat ons weten welk ander product je ervoor wilt ontvangen. Geef in de mail jouw persoonlijke gegevens en het ordernummer, dan kunnen wij zo snel mogelijk alles in orde maken.
De nieuwe bestelling wordt verstuurd zodra de eerste in bestelling retour is ontvangen, binnen max. 5 werkdagen.
Zie ook onze Algemene Voorwaarden.
De ruilmogelijkheden zijn afhankelijk van de aard van het product.
Gepersonaliseerde- en custom made producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Standaard (niet gepersonaliseerde) producten kunnen wel geretourneerd worden maar enkel binnen 14 dagen. Laat ons via een email weten dat jij het product wilt retourneren. Geef in de mail jouw persoonlijke gegevens en het ordernummer, dan kunnen wij zo snel mogelijk alles in orde maken.
Het product moet in originele staat retour gezonden worden en de verzendkosten zijn voor de koper. Nadat wij de producten hebben ontvangen, zullen wij controleren of de producten in de originele staat zijn. Vervolgens zullen wij de waarde van de geretourneerde producten terug betalen d.m.v. een bankoverschrijving naar het rekeningnummer waarmee de oorspronkelijke bestelling is betaald. Zie ook onze Algemene Voorwaarden.
De bestelling kan verzonden worden naar:
we are Golden.
Kolkweg 20 28
8243PN Lelystad
Vermeld bij de retourzending duidelijk jouw naam en ordernummer.
Producten verlaten we are Golden. alleen als ze voor 100% aan onze eisen voldoen. Daarnaast verpakken wij alle bestellingen zorgvuldig om beschadigingen te voorkomen.
Als er toch beschadigingen zijn opgetreden door de verzending, dan is PostNL verantwoordelijk. Laat het ons uiterlijk 48 na ontvangst van het pakket weten zodat wij het probleem kunnen onderzoeken en met een oplossing kunnen komen. Hierbij zullen wij altijd om foto’s van de verpakking vragen, gooi deze dus niet meteen weg.
Als er iets aan je bestelling mist en wij hebben bijv. een fout gemaakt in de teksten, laat dit dan natuurlijk weten! Dan gaan we dat z.s.m. oplossen. Neem hiervoor contact met ons op!
We vinden het vervelend dat er een product beschadigd is.
Maar de verantwoordelijkheid van het gebruik ligt bij de klant. Wij kunnen niet bepalen hoe er met het product wordt omgegaan. Wij kunnen alleen adviseren en producten maken die geschikt zijn voor gebruik.
Ben je niet zeker over hoe je een product moet gebruiken of ophangen, neem dan contact met ons op voordat je aan de slag gaat. Dan kunnen we een aantal handige tips met je delen!
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en hiervan houden wij een overzicht bij. Helaas is het mogelijk dat PostNL een poststuk kwijt raakt. Wacht in ieder geval vier werkdagen voordat je ons mailt zodat PostNL genoeg tijd heeft om de post te bezorgen. Neem daarna contact met ons op zodat wij samen met PostNL het probleem kunnen onderzoeken.
Alle door ons verstuurde brievenbuspakjes en pakketten zijn altijd voorzien van een Track & Trace code die naar jou gemaild wordt. Met deze code kan de status van bestellingen achterhaald worden. Hierdoor kunnen wij in geval van vermissing het pakket traceren en/of achterhalen wat er fout is gegaan. Tevens zullen wij zoeken naar een passende oplossing.
Je kunt ons liken op Facebook! En volg onze inspiratieborden op Pinterest.
Ohja, en Instagram!
Staat jouw vraag er niet bij onze frequently asked questions, schroom niet en neem contact met ons op!